دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی

اهنگهای جدید گرشا رضایی به همراه عکس و موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی

اهنگهای جدید گرشا رضایی به همراه عکس و موزیک ویدیو

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۲۲ ب.ظ

گرشا رضایی دیونه ی دیوونه

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دیونه ی دیوونه

Download New Music Garsha Rezaei Divoneye Divone

جونم مث دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم
جونم حال دلم عالیه با هر طورت چون دوست دارم

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دیونه ی دیوونه

♫==جونم مث دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم==♫
♫==جونم حال دلم عالیه با هر طورت چون دوست دارم==♫
♫==دیوونه ی دیوونه ی دیوونت شدم ای داد دل سادم تورو میخواد ای داد ای داد==♫
♫==بی تو نه میخوام و نه میتونم من توی دنیا تک و تنها بی تو باشم تنها تنها==♫
♫==باز بارونه که میباره این حس دیدن داره تکرارش خوبه==♫
♫==این دیوونه نمیتونه از تو دست برداره اقرارش خوبه==♫
♫==دیوونه ی دیوونه ی دیوونت شدم ای داد دل سادم تورو میخواد ای داد ای داد==♫
♫==بی تو نه میخوام و نه میتونم من توی دنیا تک و تنها بی تو باشم تنها تنها==♫

 

 

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دیونه ی دیوونه

 

نظرات  (۱)

  • پویان تکابی
  • جونم مث دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم
    جونم حال دلم عالیه با هر طورت چون دوست دارم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی